måndag 19 januari 2009

Nytt år nya möjligheter !!!

Jaha .... lite tunnt med inlägg här just nu men mycket far runt i den Larssonska skallen just nu.

Nära vänner o ryktet vet varför och en av orsakerna är mitt nya "projekt" som blir en butik vid namn : Tidlöst. Kungsgatan i Halmstad.
Varit på Formex Stockholm hela helgen och beställt varor ....
KUL men ack så jobbigt med alla intryck o gående....
De här e bara början...
Får nycklarna till butiken idag måndag 12 januari.

Det ska bli en butik med inredning i gammal stil o både nya o gamla grejor och ljus o blommor.
Ska jobba kvar på Slaggen och försöka få något mer bokföringsjobb för att klara mig.....

Min logga.
Therese har varit med och tagit fram den ... kommer snart bild..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Katta, behöver du folk som ska hjälpa till att jobba är jag intresserad.

Mvh Ronja.

Therese sa...

Hej
Det var ett tag sen jag var inne på din blogg, har haft lite datorhaveri.
Vad spännande det låter med butik återkom gärna när och var.
Kram Thesan